Reklamáció - 5 lépésben

Tisztelt Vásárló!

Probléma volt a boltban vásárolt termékkel?

Megértjük, mit érez. Ezért szívélyesen segítünk Önnek a panaszával kapcsolatban. Megpróbáljuk megoldani a lehető leghamarabb.

Azonban, ehhez pár egyszerű lépést kell tennie:

1. Készítsen egy képet a termékről

Ha bármilyen problémája van a termék garanciális időszakában, kérjük, dokumentálja. Készítsen kiváló minőségű fényképeket károsodásról vagy termékhibákról - lehetőleg többféle perspektívából. Ez segít nekünk megoldani a problémát. És szükséges is, annak maradéktalan teljesítéséhez.

2. Töltse ki a reklamációs űrlapot

Töltse ki a reklamációs űrlapot, gondosan írja le a hibákat és csatolja az előzőleg készített fényképeket. Miután elküldte, automatikusan továbbítodik a reklamációs részlegre.

Azt szeretnénk, hogy panasza a lehető leggyorsabban megoldható, és Ön 100% -ban elégedett legyen. . Ezért kérjük, töltse ki a panasz űrlapot helyesen, ez jelentősen felgyorsítja a folyamatot.

3. Ellenőriztük a hibákat

A kitöltött és az elküldött formanyomtatvány alapján a reklamációs szakembereink felmérik a helyzetet és értékelik a termék hibáját.

Ne aggódjon! Szakembereink tudják, melyik megoldás a legjobb az Ön számára.

4. A panaszok feldolgozása

A panasz kivizsgálása 14 napig tarthat. Ez alatt az idő alatt megpróbáljuk felmérni, és megoldani a meglévő problémát. A panasz helyzetéről tájékoztatjuk Önt. Célunk, hogy együtt a lehető leggyorsabban megoldjuk a problémát.

Lehetőségek panasz esetén

Szakértőink a lehető legjobb megoldást választják panaszára. Ez lehet: rész, teljes termék pótlása vagy kedvezmény.

Számunkra az Ön elégedettsége fontos!