1. Hogyan adhatok le rendelést?

Először válassza ki webáruházunk kínálatából a megrendelni kívánt terméket, majd kattintson a "Kosárba", majd a "Fizetés" gombra. Adja meg a megrendelő adatait (nevét, szállítási címét, szállítási és fizetési módját és küldje el megrendelését. A megrendelést a leadását követően e-mailben visszaigazoljuk. A megrendelés kiszállítása előtt egy munkanappal telefonon tájékoztatni fogjuk a pontos szállítási időpontról.

2. Hogyan fizethetem ki a rendelésemet?

Két módon fizethet: átvételkor készpénzzel, vagy átvételkor bankkártyával.

3. Részletfizetésre, áruhitelre van lehetőség?

Egyenlőre nincs lehetőség.

4. Mennyibe kerül a házhozszállítás?

Magyarország egész területén ingyenesen szállítjuk házhoz a termékeinket (ameddig futárunk a kisteherautóval el tud jutni).

5. A futár beviszi a bútorokat a lakásba?

További 4500 Ft.-os díj ellenében a futár vállalja a lakásba történő szállítást is (amennyiben ez a megadott szállítási címen lehetséges.)

6. Mennyi időt vesz igénybe a bútorok szállítása?

A szállítási idő a kiválasztott bútortól függ. A termékleírás munkanapokban megadja az előzetes szállítási időt, amely a megrendelés visszaigazolásának napjától számítandó.

7. Össze is szerelik a bútort?

Bútorszerelési szolgáltatást jelenleg sajnos nem kínálunk. Minden termékhez egy egyszerű leírást biztosítunk, amely minden bizonnyal segít a bútor könnyű összeállításában.

8. Mire érdemes még figyelni?

Figyelmesen ellenőrizze a terméket már a rendelés leadása során és átvételekor is, az összeszerelés megkezdése előtt, hogy biztosan a választott terméknek megfelelő paraméterei vannak-e, és hogy a bútor színe és típusa megfelel-e az Ön igényeinek. Ha nem felel meg elvárásainak, akkor díjmentesen visszaküldheti azt bizonyos feltételek mellett a kiszállítástól számított 14 naptári napon belül.

9. Mit jelent a termék 14 naptári napon belül történő visszaküldése?

Amennyiben 2024. március 1-jét követően adta le megrendelését és nem elégedett a kiszállított termékkel, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi e-mail címen, hivatkozva a megrendelésben visszaigazolt referenciaszámra: [email protected]A kiszállítástól számítva 14 naptári nap áll rendelkezésére, vagyis ez időn belül tájékoztatnia kell bennünket a visszaküldési igényével kapcsolatban. A visszaküldendő terméket a vásárlónak szükséges precízen visszacsomagolni, hogy elszállítható állapotban legyen. A termék nem lehet összeszerelve, továbbá nem lehetnek rajta használatból eredő nyomok.

10. Mennyi a termékre biztosított garanciális idő?

Minden termékre minimum 24 hónap garanciát vállalunk.

11. Hogyan adhatok le panaszt a kiszállított termékkel kapcsolatban?

Írjon nekünk e-mailt a [email protected] e-mail címre, hivatkozva a megrendelésben visszaigazolt referenciaszámra. Csatoljon képet a termék hibájáról, továbbá jelölje a sérült elem számát a termékhez mellékelt szerelési útmutató alapján. Több információt erről itt talál: https://www.butor-mirjan24.hu/content/172-reklamacio.

12. Hogyan mondhatom le a megrendelést?

A megrendelés visszavonásához kérjük, küldjön egy e-mailt a következő e-mail címre: [email protected], melyben hivatkozik a megrendelésben visszaigazolt referenciaszámra.

13. Van bemutatóterem/bolt, ahol személyesen is meg lehet tekinteni/vásárolni a bútorokat?

Mi egy online bútorbolt vagyunk, ezért sem fizikai üzletünk, sem bemutatótermünk nincs.