FAQ - Gyakran ismételt kérdések

1. Hogyan rendelhetek árut?

Először válassza ki az e-shopunk kínálatából a termékeket és azok paramétereit a termék konfigurátorban (méret, szín, típus, mennyiség stb.) majd kattintson a "Kosárba" lehetőségre. Adja meg címét, szállítási és fizetési módját, és küldje el megrendelését. Az leadott megrendelést követően, azt e-mailben visszaigazoljuk. Néhány nappal a megrendelt áruk szállítása előtt tájékoztatni fogjuk Önt a pontos szállítási dátumról.
10% kedvezmény a személyes átvétel esetén

2. Hogyan tudok fizetni?

Alkalmazkodunk hozzád! Két módon fizethetsz: utánvéttel átvételkor, vagy online átutalással

3. Hogyan vásároljunk részletre?

Egyenlőre, még egy ideig részletre való vásárlásra nincs mód.

4. Adunk-e további kedvezményeket?

Természetesen! Ha:

  • Feliratkozott hírlevelünkre, 3% -ot kap az üzletünkben kupon formában.
  • Vásárolt már nálunk, ezért adunk 5% -os kedvezményt a következő vásárlásra!

Ezenkívül folyamatosan kedvezményeket és promóciókat kínálunk olyan kiválasztott termékekre, amelyek a "Promóciók" kategóriában szerepelnek. Tekintse meg, mennyit nyerhet!

5. Mennyibe kerül a szállítási?

Értékeljük az idejét és a pénzét, ezért szállítunk az ország egész területén ingyenesen. Az Ön elégedettsége a legfontosabb számunkra!

6. Mennyi a szállítási idő?

A szállítási idő a kiválasztott terméktípustól függ. A szállítás határideje: 3, 10, 15, 21 vagy 30 munkanap. Az egyes információk a kiválasztott termékeknél szereplő leírásban találhatók.

7. Felvisszük a bútorokat az emeletre?

Az árut az első saját zárható ajtóig szállítjuk.

8. Kínálunk összeszerelést?

Bútorainkhoz nem kínálunk összeszerelés szolgáltatást. Minden vásárolt termékhez egy egyszerű leírást adunk, amely minden bizonnyal segít az álom bútorainak összeállításában.

9. Mire figyeljünk?

Mindig ellenőrizze az árut. Rendeléskor és átvételkor is gondosan ellenőrizze, hogy a választott terméknek megfelelő paraméterei vannak-e, és hogy a bútor színe és típusa megfelel-e az Ön igényeinek. Ha nem felel meg elvárásainak, akkor visszaadhatja.

10. Mennyi a garanciális idő?

Minden nálunk vásárolt bútorra minimum 24 hónap garanciát vállalunk.

11. Hogyan mondhatom le a rendelését?

A megrendelés visszavonásához kérjük, küldjön egy e-mailt a következő e-mail címre: info@butor-mirjan24.hu

12. Mit jelent az áruk visszaküldése 14 napon belül?

Ha nem elégedett a megvásárolt termékkel, küldje vissza nekünk, és visszatérítjük a vételárat. Önön múlik, hogy személyesen hozza-e, vagy a futárszolgálatot használja. 14 nap áll rendelkezésére, ez időn belül tájékoztatnia kell minket az elállásról, és vissza kell küldenie a megrendelt árut.
A visszaküldendő terméket mindig óvatosan be kell csomagolni és rögzíteni. Ezenkívül nem lehetnek rajta használatból eredő nyomok, és nem lehet összeszerelve.

13. Hogyan reklamálhat a bútorokkal kapcsolatban?

A hibás bútorok reklamálásához helyesen kell kitöltenie a panasz űrlapot, és csatolnia kell a sérült elemek számát, valamint a szimbólumukat, amelyek megtalálhatók a készlethez mellékelt szerelési utasításban.