Gyakran ismételt kérdések

1. Hogyan adhatok le rendelést?
2. Változtatható-e a bútorok mérete?
  • Sajnos egyedi méret gyártására nincs mód.
3. Mindegyik nappali szetthez tartozik led világítás?
  • Nem, nem mindegyik összeállítás tartalmaz led világítást. Erre vonatkozóan minden bútor adatlapján található információ.
4. Van e mód részletfizetésre?
  • Sajnos erre jelen pillanatban nincs lehetőség.
5. Vállalnak e összeszerelést?
  • Cégünk nem vállalja a bútorok összeszerelését! Ellenben minden egyes bútorhoz részletes összeszerelési útmutatót melléklünk.
6. Tudnak e küldeni szövetmintát?
  • Sajnos erre nincs mód. A szövetre vonatkozólag az információk megtalálhatók a honlapon.
7. Melyek az elérhető fizetési módok?
  • Jelen pillanatban csak készpénzes fizetésre van lehetőség.
8. Van e lehetőség a bútorszövet/anyag változtatására?
  • Nincs mód az anyagok/szövetek változtatására, csak a bútor adatlapján szereplő választási lehetőségek keretein belül.
9. Hogyan törölhetek rendelést?
  • Ahhoz, hogy egy korábban leadott rendelést töröltessen, kérjük, küldjön e-mailt az info@butor-mirjan24.hu címre, melyben jelezze törlési szándékát.
10. Honnan tudhatom meg rendelésem állapotát?
  • Hogy információt kapjon rendelése állapotáról, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@butor-mirjan24.hu e-mail címen vagy a +3630/684-5396 telefonon.
11. Mennyi a garancia ideje?
  • Minden megvásárolt bútorra 24 hónap garanciát vállalunk.

Reklamáció

12. Mi a teendő reklamáció esetén?
  • Reklamáció leadásához kérjük, töltse ki a reklamációs formanyomtatványunkat, amelyet oldalunk alján megtalál reklamáció néven.
13. Hogy néz ki a reklamáció menete szövetes bútor esetén?
  • Miután a reklamációhoz minden kért adatot megkaptuk elindul a reklamációs folyamat. Ha a fotókon egyértelmű a hiba, akkor kollegáink a kérdéses elemet, vagy ha szükséges, akkor az egész garnitúrát elszállítják a gyárba javításra.
14. Mennyi időt vesz igénybe a reklamáció?
  • A komplett dokumentáció kézhezvételétől számított 3 héten belül a technikusok állást foglalnak, ezután a javítás további 2 hetet vehet igénybe.

Szállítás

15. Mennyibe kerül a szállítás?
  • Minden boltunkban leadott rendelést teljesen ingyenesen szállítjuk házhoz.
16. A szállítók felhozzák az emeletre a bútort?
  • Nem, a szállítóknak nem kötelességük a bútort a lakásba felvinni, a szállítás az első bejárati ajtóig szól. A további szállítás a vevő dolga.
17. Mennyi a szállítási idő?
  • Szállítási idő függ a választott bútortól, ez lehet: 10 munkanap, vagy normál 4-5 hetes, illetve hosszabb 6-8 hetes idő is. Ez minden esetben fel van tüntetve a bútor adatlapján.
18. Van e mód a szállítás napjának kiválasztására?
  • Sajnos a szállítás napját nem lehet választani.
19. Van e lehetőség más országba kérni a szállítást?
  • Nincs. A megrendelést csak abba az országba van mód szállítani, amelyikben a rendelés történt.
20. Hogy vannak csomagolva a sarokülők?
  • A kárpitos bútorok fólia plusz karton csomagolásban vannak.

Egyéb

21. Mi az a hírlevél?
  • A hírlevél egy elektronikus újság - ami elektronikus úton kerül kiküldésre. Ennek célja informálni ügyfeleinket az újdonságokról, változásokról, kedvezményekről, stb. A hírlevélre való feliratkozás valamint ezen információk birtoklása is ingyenes.
22. Szimmetrikus sarokülő (u alakú ülőgarnitúra)
  • Szimetrikus sarokülőnek nevezzük azt az ülőt amelyiknek két azonos oldala van. A sarokülő csak akkor szimmetrikus, ha mindkét oldala ugyan olyan. Baloldal = a jobb oldal tükörképe.
23. Univerzális sarok
  • Univerzális sarokülő az ahol a sarokirány lehet jobb illetve bal is. Az ügyfél összerakás során maga dönti el a sarokirányt.