Kategóriák

Új termékek

A Butor-Mirjan24 web áruházban feltett gyakran ismételt kérdések gyűjteménye található itt. Minden fontos, többek által feltett kérdésre kaphat gyorsan választ, melyek általánosan a bútorokkal, szolgáltatásokkal, garanciával, vagy éppen a házhoz szállítással kapcsolatosak.

Áruházi vásárlási feltételek – Általános szerződési feltételek

Adatkezelési tájékoztató

GY.I.K.  (gyakran ismételt kérdések)

1a. A bútorok kiszállítása közvetlenül Lengyelországból történik, a sofőrők szintén Lengyelek. A kommunikáció nehézkes lehet(mivel nemzetközi szállítás) de az ügyfélszolgálat ilyenkor is készséggel áll rendelkezésre.

1b. A webáruházban megjelenített árak tartalmazzák az áfát?


Az oldalunkon megadott árak bruttó fogyasztói árak, tehát tartalmazzák az áfát, és kiszállítási költséggel együtt értendőek. Az árak regisztráció nélkül is megtekinthetőek az oldalunkon. Árváltozás jogát fenntartjuk, esetleges rendszerhiba vagy elgépelés esetén a cég fenntartja a jogot, hogy a termék árát módosítsa és a rossz áron leadott rendelést ne teljesítse.

2. Milyen szállítási határidővel kell számolni a rendelést követően?

A termékek mellett feltüntetett szállítási határidő termékenként változó és körülbelüli időpontot jelent. Általában 4-5 hét lehet számolni a visszaigazolást követően. Minden esetben a vevő értesítve lesz az áru várható érkezéséről.

3. Mennyi a garanciaidő?

24 Hónap.

A forgalmazott termékek nagy része importtermék. Az importőrök (a termékek javarészt esetében maga a webáruház honlapját működtető cég) a Polgári törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendelet alapján 2 év jótállási kötelezettséget vállalnak minden forgalmazott termékre.

A jótállási kötelezettség minden gyártásból adódó hibára, hiányosságra vonatkozik, kivéve azt a hibát, amelyet a vásárló megvételkor ismert, illetve arra árengedményt kapott.

A jótállási igény a vásárlás napjától, illetve a jótállási jegyen feltüntetett időponttól kezdődik.

A jótállásra vonatkozó jogokat és kötelezettségeket a 117/1991 (IX. 10.) sz. korm. rendelet szabályozza.

Nem vonatkozik a jótállás az alábbi esetekre:

  • jótállási jegy hiánya esetén, vásárlás időpontja, aláírás és bélyegző hiányában,
  • a jótállás időtartalma alatt újabb szállítás közben rongálódott meg.
  • Természeti csapás, nem elővigyázatos kezelés, a vevő vagy idegen által történt átalakítás vagy javítás miatt.
  • A képtől árnyalatnyit eltérő színre
  • Rendellenes használat miatti károsodás esetén (használati-kezelési útmutatóban előírtaktól eltérő használat) (pl.: szakszerűtlen tisztítás)
  • Üvegárura, ha törést nem a hordozó elem deformációja okozta.
  • A jótállási jegyen feltüntetett olyan hibára, amelyre a vásárló árengedményt kapott.

 
4. Mennyibe kerül a kiszállítás?

Az oldalon feltüntetett árak a szállítási költséget tartalmazzák. Cégünk ingyenesen vállalja a bútorok kiszállítását.

5. Mennyi idő alatt történik meg a kiszállítás?

A kiszállítás maximális időtartama általában 4-5 hét. Az oldalon feltüntetett "szállítás 20 napon belül" az 20 munkanapot jelent és csak arra a termékekre vonatkozik ami abban a kategóriában van(szállítás 20 munkanapon belül menüpont).

6. Hogyan tudok fizetni?

Rendelésének végösszegét minden esetben utánvéttel, a kiszállítónak egyenlítheti ki. Előleget nem kérünk.

7. Hogyan kapom meg a számlát?

A számlát a bútor kiszállításával egyidejűleg kapja meg. (kérjük megőrízni)

8. Hogyan kapom meg az árut?

Az árut házhozszállítással kapja meg, a rendeléskor megadott szállítási címre. Az áru átvételének feltétele a végszámla kifizetése.

9. Vállalnak összeszerelést?

Legtöbb bútor, ami a webáruházunk kínálatában megtalálható lapszerelten érkezik, azaz össze kell szerelni. Kivételt képeznek ez alól az ülő és kárpitos bútorok.
Ezek összeszerelését nem vállaljuk!

10. Hogyan tudok rendelni?

Ha rendelés webáruházunk honlapján történik. Amennyiben a kosárba tett termék megvásárlása mellett dönt, kattintson a kosár ikonra , azaz „tegye” a kosarába a terméket. Ez az a felület ahol a továbbiakban látja majd a kiválasztott termékeket, lehetősége van, módosítani a kívánt rendelési mennyiséget, vagy akár törölni a terméket. Ha szeretne tovább vásárolni, kérjük, kattintson a vásárlás folytatása gombra, ha befejezte a nézelődést és a vásárlást kérjük, kattintson a fizetés gombra. Amennyiben már regisztrált felhasználó, itt lehetősége van a belépésre a regisztrált e-mail címével és jelszavával, a „regisztráltál már?” kérdés alatti kattints ide gombbal. Ha elfelejtette a jelszavát, akkor az „elfelejtetted a jelszavadat” kérdésre kattintva, majd e-mail címe megadásával elküldjünk Önnek a belépéshez szükséges újabb jelszót.

Ha Ön új felhasználó és még nem regisztrált az áruházban, itt megteheti, a fiók létrehozása gombra kattintva. Vagy választhatja a fizetés vendégként opciót is. Mindkét esetben kérjük, töltse ki figyelmesen az adatlapot.

Ez a végső oldal, itt lát egyben mindent, ha bármin szeretne változtatni, azt megteheti a frissítés gombra kattintva.
Amennyiben minden adat rendben van, a fizetés utánvéttel gombra kattintva véglegesítheti rendelését, melyről a rendelés feladását követő pár másodpercen belül megerősítő e-mailt küld Önnek rendszerünk.

11. Hol érem el önöket?

Webáruház neve:
Butor-Mirjan24.hu webáruház
Iroda:
MIRJAN sp. z o.o. sp. k. Łęka Mroczeńska 102
63-604 Baranów

Ügyfélszolgálat:
Mail-cím: info@butor-mirjan24.hu
Telefon: + 36 30 684 5396
Internet: www.butor-mirjan24.hu

Ügyfélszolgalatunk nyitvatartási ideje:
Hétfőtől – Péntekig: reggel 8.00 és este 17.00 óra között

Panasz:
Łukasz Rabiega
Mail-cím: lukasz.rabiega@mirjan24.com

12. Hol készülnek a bútorok?

A bútorok Lengyelországban készülnek. Az általunk forgalmazott bútorok megtalálhatóak Franciaországban, Svájcban, Hollandiában és Németországban, stb

13. Mióta vannak a piacon?

A Mirjan bútorgyár 1993-ban alakult, mintegy válaszul, a bútorok iránti növekvő keresletre. Kezdetekben csak néhány modellel és alkalmazottal indultunk, és bútorainkat is csak egyetlen autóval szállítottuk a megrendelőkhöz.

Most több mint 24 év után bátran kijelenthetjük, hogy az európai és a hazai bútorgyártás kiemelkedő alakjai vagyunk, és emellett mi rendelkezünk a legszélesebb kárpitos bútor választékkal Lengyelországban. Foglalkoztatott szakembereink száma 2015-ban meghaladta a 350 főt.

14. Mire való a kosár és hogy működik?

A kosárba összegyűjtheti a megvásárolni kívánt árut.
Bármely terméket egy kattintással betehet. A több méretben is rendelkezésre álló árucikkeknél figyeljen a helyes méretválasztásra.

A kosara tartalmát az oldal jobb felső sarkában lévő ikonra kattintva bármikor megtekintheti.

A kosárból bármikor bármelyik árucikket kiveheti (mintha visszatenné a polcra), vagy akár egy kattintással teljesen ki is ürítheti.

Az összegyűjtött árucikkek nincsenek az Ön számára lefoglalva, előfordulhat, hogy egy másik látogató az Ön kosarában lévő árucikket időközben megvásárolja. Ebben az esetben ez a termék sajnos az Ön kosarából automatikusan kikerül, erről a rendszer értesítést küld.

15. Hogy jut el hozzám a megvásárolt áru?

Magyarország egész területén házhoz szállítjuk Önnek a kiválasztott terméket/ termékeket díjmentesen.
A szállítás csak a kapuig értendő, a lakásba való bevitelről kérjük gondoskodni!

16. Mikor kapom meg az árut?

Általában 4-5 hét átfutásával tudjuk a termékek szállítását vállalni. Cégünk elég nagy raktárkészlettel dolgozik, törekszik arra, hogy a vevőket a lehető legkisebb várakozási idővel kiszolgálja.

Az áru átvételének feltétele a végszámla kiegyenlítése, tehát a végszámla ellenértékének a kiegyenlítése.

A szállítási cím módosítása utólag (a rendelés leadását követően) lehetséges, ehhez kérjük, hogy e-mailben vegyék fel velünk a kapcsolatot az: info@butor-mirjan24.hu címen . A szállítás pontos időpontját telefonos egyeztetéssel konkretizáljuk. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől. Az áru átvételének hiánytalanságát és a csomagolás sértetlenségét a szállításkor a szállítólevelén írásban ellenjegyezni kell.

17. Áruházi vásárlási feltételek – Általános szerződési feltételek

A címben nevezett dokumentumokat megtalálja az alábbi linkre kattintva:

Áruházi vásárlási feltételek – Általános szerződési feltételek

18. Adatvédelemre és adatkezelésre vonatkozó információ

Az adatkezelési tájékoztatót az alábbi linken érheti el:

Adatkezelési tájékoztató

19. Lehet-e más színben rendelni a termékeket?

A bútorokat csak a termék adatlapján jobb oldalt választható színekben lehet megvásárolni

20. Lehet e más méretben rendelni a bútort?

Nem, sajnos áruházunkban nincs mód egyedi méretű bútor legyártására. Cégünk csak fix, kész termékeket forgalmaz.

21. Van e mód a termék vissza vitelére?

Lásd 17-es pont

A bútor, az ábrázoló fotótól, árnyalatnyi eltérésért mutathat.

22. Nyithatóságuk szerint milyen kanapék vannak?

Billenős kanapé

A billenős kanapé talán a legegyszerűbb működésű ágyazható kanapé. A kanapé ággyá alakítása mindössze két mozdulat: 1. húzd előre a kanapé ülőfelületét; 2. billentsd előre a háttámlát. Innen is a találó név: billenős kanapé.

Igazán praktikus megoldás például kisméretű nappaliba, gyerekszobába, ahol összecsukva kis helyet foglal, de éjjelre kétszemélyes ággyá tudod kinyitni. Kedvelt megoldás, mert az ülőfelület alatt egy teljesméretű, nagy ágyneműtartó is elfér benne.

Ezt a billenős megoldást megtalálod sarokkanapéknál is, ahol a falon lévő rész ülőfelületét tudod előrehúzni és rábillenteni a háttámlát.

Kihúzható kanapé

A kihúzható kanapé már kicsit bonyolultabb ágyszerkezettel rendelkezik, bár a nyitása talán még egyszerűbb. Az ülőfelület alatt elrejtett ágygépet egyetlen határozott mozdulattal előrefele kell meghúzni.

A kihúzható kanapékat további két altípusra bonthatjuk:

  • az egyik típusnál az ülőfelület magasságába nyitható ki az ágygép, így egy magas ágyat kapunk, amiről könnyebb felállni, könnyebb reggelente felkelni. Hátránya, hogy nincs ágyneműtartó része.
  • a másik típusnál az ágyszerkezetet szintén előrefele kell kihúzni, és kihajtani rá az ülőfelületet. Ennélfogva egy elég alacsony ágyat kapunk, amiben általában egy kisméretű ágyneműtartó is helyet kap. Ez inkább vendégágynak ajánlott megoldás, mert mindennapos alváshoz kényelmetlen.


Kihajtható kanapé

A nyitható kanapék talán legolcsóbb és legegyszerűbb verziója a kihajtható kanapé. Nevét szintén a működése után kapta. Egy kihajtható kanapét úgy képzelj el, hogy az ülőfelületén két, egymáson elhelyezett szivacsréteg van, az ülőfelület alatt pedig egy ágyneműtartó rekesz található. Az ággyá nyitás úgy néz ki, hogy ütközésig előre kell húzni az ágyneműtartó rekeszt, és ráhajtani az ülőfelületről a felső szivacsréteget.

Mivel így az "ágy" szivacsa csak fele olyan vastag lesz, mindennapos alvásra nem igazán alkalmas felnőtt ember számára. A kihajtható kanapékat főleg vendégágynak, gyerekágynak ajánlott megvenni.

Kattanós kanapé

Kattanós kanapéról talán már a nagyszüleidtől is hallottál, mert ősrégi "találmány". Nevét az ággyá nyitás közben hallható kattanásról kapta. A kattanós kanapé működése is nagyon egyszerű. Az ülőrészt hátra kell hajtani, hogy a háttámla vízszintes legyen, majd kattan egyet, és vissza kell ereszteni előrefele, és már nyitva is van az ágyunk.

A kattanós kanapékra is jellemző, hogy az ülőfelületük alatt egy nagyméretű ágyneműtartó is van bennük.